top of page
|
Մասնավոր հատվածի համար
-
Մարքեթինգային հետազոտություններ (որակական և քանակական մեթոդներով – ֆոկուս խմբեր, խմբային հարցազրույցներ, թեմատիկ և խորին հարցազրույցներ, զանգվածային հարցումներ, անկետավորում և այլն)
-
Բրենդի ճանաչելիության, ընկալումների բացահայտում,
-
Սպառողական վարքագծի ուսումնասիրույթուններ
-
Ծառայությունների որակի գնահատում,
-
Արդյունավետ գովազդային քաղաքականության մշակմանը միտված հետազոտությունների իրականացում
-
Ընկերության և մրցակիցների ուժեղ ու թույլ կողմերի բացահայտում:
-
“Թաքնված հաճախորդ” և թաքնված գնորդ հետախուզական տեղեկատվության հավաքագրում, աշխատակիցների աշխատանքի գնահատում
bottom of page