top of page

Քաղաքական հատվածի համար

  • Քաղաքական շուկայի ուսումնասիրում ինչպես ամբողջ Հայաստանի տարածքում, այնպես էլ կոնկրետ տարածքում (մարզ, քաղաք, համայնք, ընտրատարածք, ընտրատեղամաս և այլն),

  • Քաղաքական վարկանիշների հաշվարկում` սոցիոլոգիական հետազոտությունների քանակական մեթոդներով (զանգվածային հարցում),

  • Քաղաքական մրցակիցների ուժեղ և թույլ կողմերի բացահայտում, վերլուծություններ և խորհրդատվություն,

  • Փորձագիտական հարցազրույցներ, ֆոկուս խմբեր և որակական այլ մեթոդներով իրականացվող հետազոտություններ` լիդերների բացահայտման, ազդեցության գնահատման և ռազմավարական պլանավորման նպատակով,

  • ԶԼՄ-ների կոնտենտ վերլուծություններ

  • PR արշավի պլանավորում (ֆակտորիալ և իվենտ անալիզ, PR ատրիբուտիկայի մշակում՝ կարգախոսներ, բուկլետներ, մեդիապլանավորում)

  • PR ակցիաների կազմակերպում (Դռնեդուռ, Ֆլեշ-մոբ)

bottom of page