top of page
|
Քաղաքական հատվածի համար
-
Քաղաքական շուկայի ուսումնասիրում ինչպես ամբողջ Հայաստանի տարածքում, այնպես էլ կոնկրետ տարածքում (մարզ, քաղաք, համայնք, ընտրատարածք, ընտրատեղամաս և այլն),
-
Քաղաքական վարկանիշների հաշվարկում` սոցիոլոգիական հետազոտությունների քանակական մեթոդներով (զանգվածային հարցում),
-
Քաղաքական մրցակիցների ուժեղ և թույլ կողմերի բացահայտում, վերլուծություններ և խորհրդատվություն,
-
Փորձագիտական հարցազրույցներ, ֆոկուս խմբեր և որակական այլ մեթոդներով իրականացվող հետազոտություններ` լիդերների բացահայտման, ազդեցության գնահատման և ռազմավարական պլանավորման նպատակով,
-
ԶԼՄ-ների կոնտենտ վերլուծություններ
-
PR արշավի պլանավորում (ֆակտորիալ և իվենտ անալիզ, PR ատրիբուտիկայի մշակում՝ կարգախոսներ, բուկլետներ, մեդիապլանավորում)
-
PR ակցիաների կազմակերպում (Դռնեդուռ, Ֆլեշ-մոբ)
bottom of page